Главная
 
Конференция «PM Kiev '2020»
Печать E-mail

 

Уважаемые друзья!!!

Регистрация открыта!!!

 

Важные  даты:
Подача материалов и заявок 05.05.2021

Подтверждение участия и оплата -13.05.2021

Начало конференции - 15.05.2021 

 
Контактная информация Печать E-mail

Украинская ассоциация управления проектами "Укрнет"

Организационные вопросы:
Виктория
Тел. +38 044 332-46-96;
Электронный адрес:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 
Схема проезда Печать E-mail

Адрес проведения конференции:

Киевский национальный университет строительства и архитектуры

Киев, Воздухофлотский проспект, 31, ауд. 466 (Зал Учёного совета)
Транспорт:

Остановка: ул. Просвещения.
Троллейбусы
 № 8, 40.
Автобусы
 № 69.
Маршрутки
 8 (570), 1 (231), 69, 196, 250, 302, 368, 404, 496, 499, 518.от Железнодорожного вокзала (Южный вход): маршрутки № 223, 401, 454.

 

 

 
О конференцii Печать E-mail



Шановні колеги!

  Запрошуємо Вас взяти участь у роботі

XVІII Міжнародній науково-практичній

конференції "Управління проектами у розвитку суспільства"
Тема конференції:
«Управління проектами в умовах COVID-19 пандемії»,

яка відбудеться

з 15 травня 2021 року в

Київському національному університеті будівництва і архітектури,

електронна платформа Zoom

Організатори

Київський національний університет

будівництва і архітектури

Українська асоціація управління проектами

Академія управління проектами

ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

- д.е.н., проф., Куліков П.М. - Ректор Київського національного університету будівництва і архітектури (КНУБА) - Голова оргкомітету;
- д.т.н., проф., Бушуєв С.Д. - Президент Української асоціації управління проектами (УАУП), завідувач кафедри «Управління проектами» Київського національного університету будівництва і архітектури;
- д.е.н., проф.,
Шкуратов О.І. - Проректор з наукової роботи Київського національного університету будівництва і архітектури;
- д.т.н., проф.,
Биков В.Ю. - Директор інституту
Інформаційних технологій і засобів навчання;
-доктор наук, проф.
Танака Х. - професор Токійського університету розвитку технологіями (м Токіо);
- д.т.н., проф. ,
Бабаєв І.А. - Президент Азербайджанської асоціації управління проектами (м .Баку);
- д.т.н., проф.
Бушуєва Н.С. – Професор - Київського національного університету будівництва і архітектури;

- д.т.н., проф. Кононенко І.В. – завідувач кафедри «Стратегічного управління» НТУ Харківського політехнічного інституту;

д.т.н., проф. Рач В.А.Наукова школа “Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем в епоху економіки знань”

д.т.н., проф. Чумаченко І.В. завідувач кафедри
«Управління проектами в міському господарстві і будівництві.» Харківського національного університету міського господарства ім. А.Н. Бекетова


Програма конференції складається з
3-х секцій:

Метою конференції є стимулювання наукових і прикладних досліджень в галузі управління проектами, визначення перспективних напрямів застосування методології управління проектами в практичній діяльності в умовах пандемії COVID-19, обмін науковою інформацією і практичними досягненнями в цій галузі, встановлення більш тісних відносин між навчальними закладами, науковими установами та підприємствами, залучення молоді до наукового дослідження.

 

 

Програма конференції

15 травня (субота) 

Реєстрація учасників 9.00-10.00 

15 травня (субота)

10.00-13.00

Пленарне засідання 

15 травня (субота)

13.00- 14.30

 

Секція 1: «Глобальні тренди у розвитку управління проектами в умовах пандемії COVID-19»
Модератори: Бушуєв С.Д., Чумаченко І.В.

 

В секції будуть розглянуті питання дослідження трендів в розвитку економік і систем знань в управлінні проектами, створення та розвиток компетентнісного підходу в управлінні проектами, програмами та портфелями проектів в умовах в умовах турбулентності. Моделювання та пошук стратегій.

15 травня (субота)

14.45-16.00

Секція 2 «Управління проектами Agile трансформації суспільства в умовах пандемії COVID-19»

Модератори: Кононенко І.В., Рач В.А.

В секції будуть розглядатися питання управління проектами, програмами та портфелями проектів розвитку організацій на основі Agile трансформації в умовах глобальних зовнішніх та внутрішніх загроз, підвищення ризиків в умовах турбулентності. Проблеми та виклики.


15 травня (субота)

16.15-17.30

Секція 3. «Цифрова трансформація управління науково-навчальними проєктами в умовах пандемії COVID-19. Проблеми та виклики»

Модератор: Бушуєв С. Д.

В секції будуть розглядатися питання дослідження підходів та впливів на упровадження науково-навчальних проєктів в умовах Всесвітньої пандемії: організація та проведення конференцій, упровадження проєктів, організація навчальних процесів. Особлива увага буде приділятися упровадженню міжнародних проєктів, що реалізовуються в рамках DAAD та ERASMUS+.

17.45- 18.00

Загальна дискусія «Розвиток наукових досліджень з управління проектами в умовах пандемії COVID-19»


Закриття конференції



За участь уконференції пропонється реєстраційний внесок в розмірі 100 гривень


 

Важливі дати:
Подання матеріалів та заявок 05.05.2021

Підтвердження участі та оплата -13.05.2021

Початок конференції - 15.05.2021

 

Реквізити для сплати внеску:

 р/р UA19 305299 00000 26000046805466 в ПАТ КБ «Приватбанк»

МФО 305299

Одержувач: ТОВ Українська асоціація управління проектами «УКРНЕТ»

Код ЄДРПОУ 21514950

Обов'язково вказати: "Призначення платежу: консультаційні послуги з питань управління проєктами згідно інформаційного повідомлення" і вказати платника (П.І.Б.)


Контакти оргкомітету організаторів
Офіс Української Асоціації Управління

Проектами «УКРНЕТ»:

03150, г. Київ, вул. Червонопільска 2 г, оф. 375

Тел. (044)332-46-96

Email: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Сайт конференції: www.pmkiev.com.ua/
upma.kiev.ua



Публікації тез конференції

  • Тези, отримані організаційним комітетом, будуть надруковані до початку конференції (обсягом 4 стор.).

  • Тези, що подаються до розгляду програмним комітетом, повинні повністю відповідати встановленим вимогам до ОФОРМЛЕННЯ, в іншому випадку тези до друку подаватись не будуть.

  • Тези повинні бути підготовлені в редакторі Microsoft Word.

  • Текст розташований на аркушах формату А4. Всі поля - 2 см. Міжрядковий інтервал - 1,5.
    Шрифт - Times New Roman, розмір - 14.

  • Формули в документах необхідно створювати за допомогою Microsoft Equation (12 розмір шрифту).

  • Інформацію подають у такій послідовності: УДК (ліворуч), прізвище та ініціали авторів (ліворуч), повна назва організації (ліворуч), назва матеріалу (по центру, великими літерами, напівжирним шрифтом), основний текст матеріалу, список літератури.

  • Список літератури повинен мати не більше
    чотирьох джерел.

  • Текст повинен бути відредагований, тому що всі матеріали будуть опубліковані в авторському варіанті.

  • Кількість малюнків - повинно бути не більше 2-х, максимальна висота - 100 мм, малюнки також мають бути підготовлені в редакторі Microsoft Word

  • Обсяг - 4 сторінки.

  • Кількість співавторів - не більш чотирьох.

Після 05 травня 2021р. тези докладів
не приймаються!!!
Робочі мови конференції-

українська, російська, англійська

 



 

 

 
 

Наши партнёры

www.upma.kiev.ua
Украинская ассоциация управления проектами (УАУП).
www.academy-pm.com.ua
Академия управления проектами
http://uajc.com.ua/
Украинско-японский центр
http://kaizenclub.com.ua/
КАЙДЗЕН клуб в Украине